JellyPages.com

Sunday, June 19, 2011

Father's Day on 19 June 2011

Woooo.... ini kali pertama aku menyambut hari bapa bersama suami. Tapi actually we do nothing pun. Ini disebabkan ada kawan dan sedara nak dtg rumah.... Aku cuma menyediakan spaghetti Balognese utk suami tercinta dan rakan2 yang bakal bertandang.

Bangun pagi2 mandikan sikecik dan mandikan diri sendiri... aku pun sediakan sarapan yg xseberapa. Roti disapu Nutella dan milo panas. En. Hubby mengambil tugas menjaga Aql... aku pun apelagi, masak la.

Tadaaa... ini je utk u B!

Dikesempatan yg tidak kelihatan ini, aku ucapkan selamat hari bapa kepada :

1. Arwah ayah Che Mat Bin Hj. Othman kerana telah menjaga aku sepanjang hayatnya.
2. Mertua aku Ahmad Hamizan Bin Idris kerana telah menjaga & mendidik En. Hubby sehingga berjaya seadaanya.
3. Suami tercinta Ahmad Fairuz Bin Ahmad Hamizan kerana tidak pernah lupa tanggungjwb sbg seorg bapa dan suami.

Lepak jap kat swiming pool selepas buang sampah. Tapi Aql Firas tido la pulak.


Dear Hubby :
"When I am with you, I feel like time has completely stopped. All my cares in the world have vanished, and all that is left is us."

No comments:

Post a Comment