JellyPages.com

Sunday, June 26, 2011

Aql dah 6.5kg

Hello!!! Hari ini aku bawak sikecik pergi ambik imunisasi utk bulan kedua yg sepatutnya diambil pada 21 June 2011. Gara-gara En. Hubby bekerja pada hari tersebut jadi kitorg delay sampai hari minggu. Seperti biasa nurse dengan muka confuse memanggil nama si comelku dgn teragak2. Ahmad Aql Firas.... Susah ke nak sebut nama anak aku nih? AQL ---> disebut Aqil. Hehehe... Ok, back to story : Nurse panggil utk prosedur biasa, Aql ditimbang.... He was 6.5kg at 2 months 8 days!!
Simontel Mommy mengantuk lagi...

Pergh!! Terkejut aku.... Tp baby boy mmg cepat besar kan? Seronok bkn main aku. Ini bermakna aku berjaya menyusukan Aql dgn jayanya. Alhamdulillah, 2nd imunisasi pun Aql xdemam. Harap2 Aql sentiasa sihat dan bertambah ceria. Kali ini kami hanya jumpa doktor biasa jer. Aql dibawa ke katil untuk injection... Kali ni Aql menangis agak kuat dari biasa, mungkin sbb sakit. Keluar airmata dia... cepat2 aku ambik dan pujuk dia. Ape lagi.. bg nenen la. Kesian anak Mommy, nenen sambil nangis. Walau apepun, terima kasih doktor sbb melayan soalan2 aku. Okla, itu je la entry untuk kali ini

"Aql membesar sebagai juara yer?"

2 comments:

  1. ushi fully bf yer...seronok kan?puas jer hati ni....keep it up!!!

    ReplyDelete
  2. Ha'ah fully bf. Alhamdulillah... tapi letihkan? Demi kasih dan sayang... akan diteruskan. =)

    ReplyDelete