JellyPages.com

Saturday, April 16, 2011

Precious Moment


Ehem.... Ehem.. sound test! sound test! Hehehe.... Saja nak share memori yang aku xnak lupakan. Bkn nak story mory pun..... letak gambar sikit je. Sbb aku takut terlupa perasaan ketika aku pregnant kali pertama. Here we gooooooooooooo......

Saat paling indah

Inilah memori terindah... Pada hari yg cukup indah, Jumaat 3 Sept 2010 aku mendapati aku adalah mengandung!! Perasaan yang ntah... i did cry alone. Sbb terlalu gembira dan takut. Takut aku xmampu jadi ibu yang baik, takut aku masih xlayak jadi ibu.

Tapi hari ni... Aku dah berjaya mengharungi segalanya demi sikecil dalam perut. =) i was so happy, i can't wait to see my little angel.

See!! i have A BIG TUMMY!!

Sekarang aku hanya tunggu masa untuk melahirkan bayi pertama ku. Dan hari ni, 17 April 2011 semua orang tersayang datang menemani aku. Terima kasih suamiku, ibuku, mertuaku, keluarga2. Kepada kawan2 yang sentiasa ber"sms" bertanyakan khabar dan progress..... terima kasih aku ucapkan. Terima kasih sbb mengambil berat terhadapku. Terima semua.... Doakan supaya semuanya berjalan lancar.

I LOVE ALL OF YOU!!

No comments:

Post a Comment