JellyPages.com

Thursday, December 15, 2011

Kedinginan malam tapi....

Wahhh.. wah.... tajuk macam syahdu abiskan? hehe... Memang syahdu pun. Kedinginan malam tapi hati gua PANAS ni.... Aku EMO ke? Tapi kenapa? Mengapa? 
Pernah x korang rasa diri dikhianati? Itulah yang aku rasa... Selama ini aku memang fikir dah memang itu yang tertulis. Tapi hari ini.. AKU MEMANG PANAS!! Itu bukan yang tertulis, tapi itu yg ditulis sendiri... Korang paham x?

YANG TERTULIS : Bukan kite yg menulis tapi dah tertulis dan kite hanya akur dengan tulisan tersebut
YANG DITULIS SENDIRI : kite yg menulis ape yang kita mahukan

Mungkin korang tak paham. Tapi tak apelah. Janji aku paham. Walaupun tiada siapa yang memahami.... aku tetap disini merenung sesuatu yang kupasti tak pasti.... 





No comments:

Post a Comment