JellyPages.com

Tuesday, September 13, 2011

Raya 2011 @ Segamat

Salam Aidilfitri... Entry kali saja nak bercerita pasal sambutan raya buat kali pertama dgn permata hati aku Ahmad Aql Firas. Everything always have a first time kan? Perasaan agak teruja dan gembira kerana tahun ini beraya dengan status Mommy... tapi agak sedih sbb xdapat beraya di kampung halaman aku. Ini sebab tahun ini giliran sebelah En. Hubby... Ape2 pun raya tetap meriah!!

Raya kali ni bertemakan coklat gelap (kain baju melayu last year yg xdijahit).  Inilah satu2nya gambar family yang sempat dicapture selepas sesi bermaaf2an di pagi hari raya. Aql mandi pukul 7pagi tu... Ermmm rupenya tahun ni aku terlupa bermaafan ngan Hubby sbb sibuk siapkan Aql, pastu terus sesi bersama keluarga. Hahaha.... "B.. I minta maaf kalau ada salah dan silap sepanjang perkahwinan kita. Kite sebagai manusia tidak pernah sempurna, sentiasa melakukan kesilapan... kan?" hehehe... ayat cover BAIK PUNYE!!
Mommy , Daddy & Aql @ 1st Aidilfitri 2011
 
My prince berbaju melayu


Tahun ini juga merupakan hari istimewa buat adik ipar aku Marissa Ahmad Hamizan... Hari raya keempat merupakan hari pertunangannya bersama Hidayat. Tahniah Icah... Akak doakan semuanya berjalan lancar sehingga hari PENTING menjelma nanti.

In law family... tapi seorang xde. Ahmad Halifi beraya di Jepun
My prince berposing2 di pelamin.... I love u baby!!

Raya tahun ini kire agak meriah sebab ini kali pertama family in law beraya bersama cucu sulong.. dan merupakan anak buah pertama & the ONLY one buat sementara waktu.. hehehe... So, Ahmad Aql sangatla di tatang.. dimanja.. di belai2... Dan menjadikannya SANGATLA MENGADA bila balik KL. 

Erm... sekarang aku dah kembali menjalani kehidupan surirumah... menjaga buah hati aku yang semakin comel dan manja. Okla semua... harap aku ada cerita yang menarik untuk diabadikan di blog aku nanti. 


3 comments:

  1. husband org segamat? segamat kat mana? my hubby pun segamat... bukit serampang..

    kita ni sama la... suzie nyer anak 2org tu la the only yg cucu & anak buah yg ade setakat nih... adik ipar yg kawin bln 6 ari tu masih belum ade tanda & budak 2org ni tersangat la d manja kan & skrg (terutama kakak) sgt mengada2.. geram kadang2....

    ReplyDelete
  2. hehe...biasalah org sayang sgt2.. sbb tu manja lebeh kan? Hubby kite segamat kat Labis.. dkt je ngan Felda tenang tuu...

    ReplyDelete
  3. sama la kita.. 1st raya sebagai mommy.... sweet mommy :)

    ReplyDelete