JellyPages.com

Monday, May 30, 2011

Heart of My Life


Woooohooo!! Pejam celik, pejam celik..........Hari ni 30 May 2011, dah 43 hari aku dah memegang title Mommy kepada sicomel Ahmad Aql Firas yang sgt MANJA!!! Sebelum menjadi ibu mcm2 yg terlintas dlm fikiran ni.

Antaranya :
1. Adakah aku dah bersedia menjadi ibu?
2. Adakah aku mampu menguruskan seorang bayi?
3. Adakah aku boleh menguruskan semuanya?

Antara mampu & bersedia, kalau memikirkan persoalan ini... aku rasa sampai bila2 aku xready. Tapi bila semua dah depan mata... Alhamdulillah, aku berjaya walaupun masih banyak yg aku perlu belajar terutama dari segi pengurusan masa. Maklumla zaman dari anak gadis sampai jadi bini orang, aku ni mmg suka tdo. Hari demi hari aku belajar untuk menjadi ibu yg terbaik buat Ahmad Aql Firas. Aku mahu bayi aku membesar dengan penuh kasih sayang dari MOMMY & DADDY.

Hari demi hari melihat Aql membesar bagaikan satu kepuasan kepada aku. Sentiasa membuat aku tersenyum setiap kali melihat dia membuat muka comelnya....

Kini aku hanya sibuk melayani perangainya yang sudah mula pandai mengada, manja, menangis dan macam2 lagi. Walaupun letih melayani karenahnya.... Aku tetap menyayanginya dan berharap dia akan membesar menjadi anak yg baik dan bijak.

Aql... dah besar jgn lupakan Mommy & Dadd
y tau?
"Heart of my life"


"Mommy & Daddy love u too much!"

3 comments: