JellyPages.com

Sunday, January 1, 2012

HaPPY NeW YeaR 2012!!

7,6,5,4,3,2,1!! Happy new Year!!! Booom! Boom! Piceuuuu....kebabooo... (fireworks). hahaha....
 Selamat menyambut tahun baru 2012 kepada semua yang sudi membaca blog aku ni. Erm... Azam aku tahun lepas ape yer? Macam kurang berazam je aku ni... hahaha.. Tapi it's better dari kurang ajar kan? hehe... Actually azam aku tahun lepas macam biasa nak JADI LEBIH BAIK DARI SEMALAM...

Tahun 2012 azam aku tetap sama, cuma ada tambahan sedikit. Meh aku catatkan kat blog ni :
1. JADI LEBIH BAIK DARI SEMALAM
2. Nak dapat kerja!!!!
3. Nak jadi Mommy terbaik buat Ahmad Aql Firas
4. Nak jadi isteri yang disayangi dan menyanyi suami
5. Nak jadi anak TERBAIK untuk ibu ku.

Namun semua azam ini bergantung kat no. 2 tu.... Harap korang semua doakan supaya azam aku tercapai yer? Aku dah siapkan list barangan nak shopping untuk 2012 ni...


1. I phone 4s. Handphone aku dah rabak giler.. bersaletep kuning lagi kat tepi.
2. Wedges Guess. Dari awal tahun dok aim... tapi asek xjadi beli jerr..
3. Earring. Tertengok masa main FB, pastu rasa macam "wahhhh.. cantiknya!". fallen with this earring! Cantikkan?
4. Shopping macam2 lagi laaa... handbag, mekap, baju dan macam2 lagi laaa,

Okla! Aku doakan kawan-kawan dan kawan aku sentiasa gembira disamping yang tersayang dan sentiasa dilimpahkan rahmat kurnia dariNYA. Akhir kata.....

INGAT AKU DALAM DOAMU

 p/s : aku tulis ni sebelum balik kampung segamat.. schedulekan utk New Year. Bijak x? hehehe

2 comments:

  1. shoppingg??? aaa.. tanak terjebak giler handbag macam u lagi.. stay away from me...!! keh keh keh!

    ReplyDelete
  2. Lama dah xde hb baru.... teragak jgk ni. hehehe....

    ReplyDelete