JellyPages.com

Monday, July 25, 2011

Ulangtahun kelahiran yang ke....

Yuhuu.... Happy bday to me! hehehe.. tahun ni kire genapla usia aku 30 tahun... tapi aku tau aku masih nampak muda. hik..hik... perasan. tapi xpe.. kalau itu menyenangkan hati aku kan? hahaha... this year sgt2 xde ape2 celebration. Malam 23 July tu aku mengemas rumah sbb my little angel, Aql Firas tido awal dan aku kurang mengantuk sbb minum cappucino with hazelnet masa jumpa kawan hubby yg bernama AYAM. hahaha... nama betul dia ape ek? Aku xpernah tau...

Lepas mengemas, hubby yg sedang sibuk bermain game ucapkan "HAPPY BDAY SAYANG!" Selesai mengemas aku pun masuk tdo... Esoknya patut nak kuar mkn best sikit... tapi.. xjadi. Mlmnyer hanya keluar mkn satay kajang sambil menonton Malaysia dibelasah Singapura...

Doa aku semoga aku sentiasa sihat, ceria dan dimurahkan rezeki. Dan aku berterima kasih pada ibu aku Sa'diah Abdullah kerana telah melahirkan aku kedunia yg penuh pancaroba ini.


"TERIMA KASIH MEK... ADIK SENTIASA BERDOA SUPAYA KITA SEKELUARGA BERBAHAGIA SENTIASA. I LOVE U!"

No comments:

Post a Comment